Dongwoon ohh Dongwoon

And now I'm addicted to this guy!! Ingat lagi dulu aku pernah berkata :' Aku tak layanlah korea2 nih. Nyanyi lagu korea tapi tiba2 ada bahasa omputih. Apakebenda tuh? Lepas tu rap pon ntah apa2'. Kejap lagi tgk bukan setakat fanatik, dah tahap obses nih!!! Tak elok kan cakap tak suka, benci. Nanti satu hari akan bertukar suka, sayang. Aku diperkenalkan Beast/B2st oleh housemate aku si bazique. Mula2 tgk lagu Bad Girl. Teruja sungguh tgk Lee Ki Kwang menari lepas tu bukak baju habis nampak sixpack dia!!!! Masa tu tak pandang Dongwoon sebab tak nampak kehenseman, kemachoan, dan tak tau lah apa nak cakap pasal dia nih. Kitorang dalam rumah ada 5 orang, B2st ada 6 orang. Kami pun pilih siapa yang kami nak. Memandangkan aku tinggi, aku pilih Dongwoon. Titi pilih Ki Kwang, Ika pilih Junhyung, Naz pilih Dujun, Bazique pilih Yosoeb. Kesian Hyunseung tak ada orang pilih heheh.

Start dari tu kami dengar semua lagu2 diorang.. tengok kat youtube tiap2 hari. Cakap pasal diorang 24/7. Tidur sampai subuh semata mata nak tgk video2 diorang!!! Tengok betapa setianya kami kepada mereka. Tapi bila sampai mv Breath diorang keluar kat youtube, bermula lah perebutan Junhyung diantara Ika n Bazique. Aku tak nak masuk campur sebab aku setia dgn Dongwoon :) Dongwoon pun makin lama makin nampak kehenseman dia, makin susah la aku nak curang dgn dia. Lagu diorang ok, sedap didengar, tak kompleks sangat. Vokal pun boleh tahan. Teringin sangat nak jumpa diorang :(

13hb Jan ni, Cube family ( Gna, 4 minute, B2st) datang Malaysia. Nak pegiiiii sangat. Tapi dengan masalah kewangan sebab baru masok skul balik so kena pakai banyak duit. Lagi satu bila tgk dia pny seating plan, agak hampa lah sebab stage dia tak friendly dgn peminat.Terlalu jauh untuk dilihat :( Tapi astro hitz ada buat contest untuk 14hb Jan ni. Diorang buat Tv Private Showcase. Kami pun apa lagi, ikot lah contest tu memandangkan kami semua tak beli tiket. Harap2 kami dapatlah pegi tgk diorang. Nak sangat jumpa diorang. Banyak sangat nak tanya n banyak sangat nak cerita betapa suka n minatnya kami kat dioranggg!!!! Nah ni aku jamah kan korang muka2 B2st!!!

masa dia baru masok b2st

lihatlah perubahannya

semakin hensem

semakin macho

omg!

comelnya haih

masa mbc athletics star

shit man!
terpaling sukaaa!!!!
muka baru utk album baru
utk idol maid

so sweet kan pegi tgk kwn grad


hebat ada helikopter!!

No comments:

Post a Comment